ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Atrium Hotels: Συνταγή της επιτυχίας η υγειονομική ασφάλεια και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών

| | Εκτύπωση | Εμφανίσεις: 212

Ksenodoxeio Atrium Mpar 150920Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επέβαλλε η πανδημία στη φετινή τουριστική περίοδο, αποτέλεσαν τον οδηγό για τη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Atrium Hotels που δραστηριοποιείται στη Ρόδο, αποκωδικοποίησε έγκαιρα τις απαιτήσεις των καιρών. Τηρώντας απαρέγκλιτα την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων, δημιούργησε ένα αίσθημα ασφάλειας στους επισκέπτες των ξενοδοχείων του και κατάφερε να πετύχει σε κάποιες περιόδους υψηλές πληρότητες.

Ο όμιλος επέλεξε να ανοίξει τα 2 (Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas, Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas) από τα 3 πολυτελή ξενοδοχεία που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο, λαμβάνοντας υπόψη τις αγορές που ήταν ανοιχτές για το νησί.

Το 5 αστέρων Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas βρίσκεται στην περιοχή Λαχανιά Ρόδου, κοντά στο εξωτικό Πρασονήσι. Διαθέτει 250 δωμάτια και περισσότερες από 60 ιδιωτικής χρήσης πισίνες. Αντίστοιχα, το 5 αστέρων Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas με δυναμικότητα 320 δωματίων, είναι χτισμένο στον απάνεμο κόλπο του χωριού Κάλαθος, κοντά στη Λίνδο.

Ksenodoxeio Atrium Mpar 150920

Ο Όμιλος ιδρύθηκε το 1991, και το πρώτο ξενοδοχείο που άνοιξε ήταν το Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas τον Απρίλιο του 1992, με 320 δωμάτια. Το 2009, παρατηρώντας ότι υπήρχε αύξηση της τουριστικής ζήτησης στη νότια Ρόδο, λειτούργησε το δεύτερο ξενοδοχείο του, το Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas και το 2011 λειτούργησε το Atrium Platinum με 300 δωμάτια στην Ιξιά.

Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής του ομίλου κ. Γιώργος Ματσίγκος “τη φετινή σεζόν, διαβλέποντας τις ιδιαιτερότητες της περιόδου, σκεφτήκαμε ότι θα είναι μεγάλη επιτυχία να ανοίξουμε το Atrium Prestige στη νότια Ρόδο, το οποίο διαθέτει τους περισσότερους τύπους δωματίων και θα μπορούσε να καλύψει τους τύπους δωματίων των άλλων δύο ξενοδοχείων και επίσης ελέγξαμε τις αγορές που επρόκειτο να ανοίξουν. Είδαμε ότι οι αγορές οι οποίες θα άνοιγαν και άνοιξαν πρώτες, ήταν η Γερμανία, η Ελβετία, η Αυστρία, η Τσεχία, η Πολωνία, αγορές οι οποίες είναι πολύ δυναμικές για το Atrium Prestige Prestige. Οπότε ανοίξαμε το ξενοδοχείο στις 2 Ιουλίου. Βλέποντας, όμως, τη ζήτηση να αυξάνεται από τις παραπάνω αγορές και γνωρίζοντας ότι δεν θα υπάρχουν τουρίστες από τη Ρωσία φέτος, αποφασίσαμε μέσα σε δύο εβδομάδες και ανοίξαμε και το Atrium Palace, το οποίο δουλεύει και αυτό με τις ίδιες αγορές. Το αποτέλεσμα είναι και τα 2 ξενοδοχεία να λειτουργήσουν με πολύ καλές πληρότητες.

Ksenodoxeio Atrium Mpar 150920

Ksenodoxeio Atrium Mpar 150920

Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ανοίξουμε το Atrium Platinum, που προσελκύει σημαντικό αριθμό Ισραηλινών και Σκανδιναβών τουριστών. Προβλέψαμε ότι δεν θα υπάρχει ουσιαστικό άνοιγμα της ισραηλινής αγοράς, ενώ και οι Σκανδιναβικές αγορές άνοιξαν για 2-2,5 εβδομάδες και στη συνέχεια έκλεισαν. Επίσης, βλέπαμε πάρα πολλά κρούσματα και θανάτους σε Βέλγιο και Ολλανδία, δύο εξίσου σημαντικές αγορές για το Platinum και την περιοχή της Ρόδου, και έτσι αποφασίσαμε οριστικά να μην ανοίξουμε το Platinum,αλλά να ανοίξουμε τα άλλα δύο ξενοδοχεία. Στοχεύσαμε στη ποιότητα, καθώς τα πρωτόκολλα ήταν δεδομένο ότι θα τα εφαρμόσουμε.

Εκπαιδεύσαμε όλους τους συναδέλφους, όλο το προσωπικό όλων των ξενοδοχείων. Πετύχαμε να μεταφέρουμε το μήνυμα στο προσωπικό ότι είμαστε μία ομάδα, και αν θέλουμε να κερδίσουμε, πρέπει ο ένας να βοηθά τον άλλο. Η ατομική ευθύνη είναι πάνω από όλα. Άλλωστε ο Όμιλος μας ήταν από τους πρώτους οι οποίοι έφεραν το σύστημα των διαδικασιών ISO και HACCP στο νησί. Είμαστε πρωτοπόροι σε αυτό. Όσο για τους μπουφέδες, έχουμε τους πλουσιότερους στο νησί. Το έχουν αναγνωρίσει όλα τα πρακτορεία, όλοι οι tour operators, όλες οι εταιρείες οι οποίες μας πιστοποιούν. Επίσης, δίνουμε έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος.

Είμαστε το μοναδικό ξενοδοχείο το οποίο έχει βραβευτεί από την TUI, από τον μεγαλύτερο τουριστικό οργανισμό της Ευρώπης και μάλιστα από τα Σκανδιναβικά κράτη, για τις ενέργειες που κάνουμε για το περιβάλλον και πετύχαμε φέτος, συνδυάζοντας τα πρωτόκολλα, εφαρμόζοντας τα μέτρα, να προσφέρουμε την ανάλογη ποιότητα με τους μπουφέδες οι οποίοι είναι καλυμμένοι με πλεξιγκλάς και μπορεί να βλέπει ο κάθε επισκέπτης το τι προσφέρουμε και να εξυπηρετείται από το προσωπικό. Επίσης, τα τρία ξενοδοχεία, τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγονται στα 25 καλύτερα ξενοδοχεία όλης της Ελλάδος, μεταξύ 10.000 και πλέον ξενοδοχείων σε όλη την Ελλάδα από το γνωστό TripΑdvisor. Επομένως είναι μεγάλη επιτυχία που συνεχίζουμε και τώρα, στην εποχή του κορωνοϊού, να παράγουμε έργο για την προστασία του περιβάλλοντος και παραδείγματος χάριν ακόμη και οι φάκελοι που έχουμε τα μαχαιροπίρουνα ανακυκλώνονται”.

Ksenodoxeio Atrium Mpar 150920

Αναφερόμενος στις τάσεις ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών, ο κ. Ματσίγκος τονίζει ότι οι πελάτες φαίνονται να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι και αισθάνονται πολύ ασφαλείς μέσα στο ξενοδοχείο, με αποτέλεσμα να αποφεύγουν να βγαίνουν εκτός ξενοδοχείου. Και πρoσθέτει: “υπάρχουν δικαιολογημένα παράπονα από τα τουριστικά γραφεία και τους ξεναγούς ότι φέτος οι εκδρομές τους είναι μειωμένες κατά 90%, ενώ υπάρχουν και πρακτορεία που δεν έβγαλαν καθόλου εκδρομές φέτος.

Μια μικρή κίνηση υπάρχει στα rent a car, αλλά οι ενοικιάσεις είναι για μία ή δύο μέρες. Πολλοί πελάτες βλέπουν την ασφάλεια του ξενοδοχείου και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και λένε γιατί να ριψοκινδυνεύσουν και να βγουν έξω. Σε συζητήσεις με πάρα πολλούς πελάτες, αναδεικνύεται ως πρωτεύον το θέμα της ασφάλειας και της σιγουριάς. Μάλιστα, πάρα πολλοί πελάτες ήρθαν φέτος δύο φορές. Ορισμένοι θα έρθουν και τρίτη φορά. Άρα άλλαξαν τα σχέδιά τους. Εκεί που θα έμεναν και στον τόπο τους, θέλουν να ξαναέρθουν. Και επίσης πολλοί όταν έφευγαν μας είπαν ότι ενημέρωσαν συγγενείς και φίλους και έχουμε επιβεβαιωμένες κρατήσεις που ήρθαν μετά από 2-3 εβδομάδες ή θα έρθουν το επόμενο διάστημα πάλι στη Ρόδο και στα ξενοδοχεία μας. Όσον αφορά στις πληρότητες, φτάσαμε την περίοδο του Αυγούστου, το πρώτο δεκαήμερο το 90% της πληρότητας και εκεί μάλιστα σταματήσαμε να δεχόμαστε, γιατί θέλαμε να εφαρμόσουμε τα μέτρα τα οποία εφαρμόζουμε και τα πρωτόκολλα. Δεν θέλαμε να υπάρχει συνωστισμός σε κανένα τμήμα, ούτε στην παραλία που είναι απέραντη βέβαια, ούτε στις πισίνες, ούτε στα εστιατόρια”.